A paradise walk

Hela dagen har jag längtat efter att få komma iväg på en långpromenad i bergen och längs sjön och ikväll efter middagen blev det äntligen av! 

Jag fick en sån otrolig lyckokänsla där uppe vid toppen när jag tittade ut över sjön. Det var så vackert att jag automatiskt fick ett stort leende! Det går liksom inte att känna annat än lycka där uppe. Jag älskar hur mycket kraft naturen ger mej. 

På vägen upp lyssnade jag på Träningspodden men sen stänger jag alltid av en stund, sätter mej ner och bara tar in utsikten, fågelkvittret och vattnets kluckande. Jag njuter av stillheten helt enkelt samtidigt som jag riktigt känner hur energidepåerna fylls på igen.

Älskade natur. Tack för att jag får ha dej så nära! 




6 reaktioner till “A paradise walk

  1. Så utrolig vakkert!!! Som jeg savner Queenstown når jeg ser dine nydelige bilder! Herlig hvordan man kan få energipåfyll av naturen. 😄 kombinasjonen av sjø og fjell er fantastisk fint synes jeg. Ha en fin lørdag (eller søndag er det jo snart i New Zealand tid). 😊

  2. Det är så otroligt vackert på Nya Zeeland! Även om jag inte kommer ihåg just Queenstown som det vackraste. Det främsta minnet var hur svårt det var att hitta nånstans att stå med campervanen på natten och sova någorlunda lagligt. 🙂

    1. Haha det kan jag tänka mej! Queenstown är ju väldigt ”busy” jämfört med andra småstäder. Jag ser fram emot att göra en liten roadtrip uppför västkusten i sommar, där har jag aldrig varit och det ska vara väldigt fint!

Kommentera

