Farm Life

Jag och barnen bestämde oss för att överraska pappan i familjen med ett besök på farmen. Vi vaknade tidigt och utan några direkta planer för varken söndagen eller måndagen tänkte jag att varför inte! Så vi packade ombyten, lite leksaker, böcker och täcken och gav oss iväg. C blev så glad när han såg oss! Helt förståeligt då det blir väldigt ensamt och tyst här nere efter ett par dagar. Med barnen här är det garanterat inte tyst iaf! 

Jag har faktiskt gått och längtat lite efter just det här, att få vara i fred och inte ha massa grannar och folk runtomkring konstant. Här nere är det noll insyn från grannar, bara gröna fält så långt ögat når.

Men en dag är nog allt jag klarar, sen börjar jag väl klättra på väggarna ha ha.  Jag har med mej yogamattan och promenadskor som tur är 😊 Samt två böcker! Det borde hålla mej sysselsatt. 

Ungarna fullkomligt älskar att vara här, det är en fröjd att se dom leka massa nya lekar dom inte leker hemma. För att inte tala om att åka traktor och fyrhjuling med pappa! Som rena nöjesparken 😜






3 reaktioner till “Farm Life

    1. Jag måste göra dej besviken, farmhuset är inte mycket att se – det är i stort sett omöblerat förutom vår gamla soffa i vardagsrummet och vår säng i ett av sovrummen. Alla andra rum är tomma och vi har inte ens stolar att sitta på haha så farmlivet är enkelt 😜 Men visst kan jag knäppa av några bilder nästa gång men det kommer inte vara nån inredningsinspiration kan jag varna för!

Kommentera

