Inrednings bild bomb!

Jag vet inte om det har med graviditeten att göra eller vad men jag har plötsligt fått en sån ingivelse att vilja få det klart och mera inrett här hemma. Så igår och idag har jag varit ute på mission och skaffat en del nya inredningsprylar och växter samt möblerat och hängt om tavlor!

Jag har så himla kul att jag helt glömmer tid och rum. Mitt intresse för att möblera om och fixa fint började redan när jag var liten, jag minns hur jag möblerade om mitt rum jämt och ständigt. Och den härliga känsla som infann sej när jag antingen fått något nytt till rummet eller bara städat supernoga och allt låg på sin plats och det doftade rent och fräscht.

Lite så känner jag idag. Går runt och njuter av hur fint det är överallt, även om det inte är klart på långa vägar – en del saker ska spikas upp på väggen och hängas om men ni får ett litet hum iallafall! Jag sprang runt och tog lite bilder supersnabbt innan barnmorskebesöket (mer om det i nästa inlägg).

 

 

img_5038

img_5041

fullsizeoutput_4f42

img_5044

fullsizeoutput_4f41

fullsizeoutput_4f40

fullsizeoutput_4f3f

fullsizeoutput_4f3e

fullsizeoutput_4f3d

fullsizeoutput_4f2d

fullsizeoutput_4f34

fullsizeoutput_4f35

fullsizeoutput_4f36

fullsizeoutput_4f38

fullsizeoutput_4f37

6 reaktioner till “Inrednings bild bomb!

  1. Men åhh vad fint ni bor! Och vilka underbara fönster – så mycket ljus ni måste ha hemma. Jättemysigt och härliga jordfärger.
    Ser fram emot nästa inlägg då vi får höra hur det gick hos barnmorskan! 🙂 Stor kram! ❤
    /Kusin Nathalie

    1. Tack kära Ninni! Vad kul att du gillar det 💜 Stora fönster är både härligt och jobbigt, det är som du säger mycket naturligt ljus men även en hel del insyn fast som tur är har vi dubbla gardiner.
      Och att det är dags att tvätta dem snart igen glömmer jag helst bort – det är det heldagsprojekt haha. Många kramar!

Kommentera

