My morning

Jag instruerade dagens Boot Camp klasser utomhus då det äntligen börjar bli lite härliga vår-temperaturer om morgnarna! Att våren är på intåg vittnade även Queenstown Gardens om, kolla in dom vackra tulpanerna:

 

 

 

Jag har fått en ny PT-klient som vill börja träna one on one sessions med mej en gång i veckan! Annars har jag ju små grupper med 2-3 personer som tränar samtidigt. Hoppas även kunna utöka detta framöver så grupperna växer och blir lite större igen.

Som jag nämnt tidigare så är mamma-ledigheten väldigt kort här (jämfört med Sverige), därför går det rotation på grupperna då de flesta mammor börjar jobba när deras bebisar bara är några månader gamla.

Nu har jag fått en läkare som kommer med sin son till mammagruppen och hon bad mej att fixa flyers som hon kan ta med till sin Vårdcentral och ge ut till alla mammor hon träffar. Toppen ju!

Nu ska jag och A göra oss iordning och åka in till stan för att handla – kylskåpet ekar tomt här hemma och jag kan omöjligt få ihop ytterligare en dags lunchboxar. Sen behöver vi middag också… Något lättlagat som spagetti och köttfärssås får det nog bli ikväll tror jag.

Ses senare!

 

Kommentera

