Today is the day!

Jag har nog aldrig varit så här förväntansfull inför att ta reda på om bebis är en kille eller tjej. Jag måste ha influerats av barnen som frågat varje dag i flera veckor! 

Viktigast av allt är såklart att bebis är frisk och mår bra, det är något barnen också förstått efter våra många samtal. Magen växer iaf som den ska och jag känner bebis rörelser varje dag vilket är så mysigt! Det gör liksom det hela mera verkligt att det faktiskt är ett litet liv där inne 💘

Nu är jag och A i simhallen. Vi kom hit 40 minuter före hennes lektion så vi hann bada fritt innan. Jag hade inte tänkt att hoppa i först men så blev det så ändå – det slutar alltid med att jag hamnar i vattnet när jag och barnen åker till simhallen. Mycket roligare så ju! 

Men nu är det all go, vi ska duscha och byta om på 10 minuter sen väntar min vän D utanför simhallen. Hon ska ta med A hem till sej medan jag åker in till stan för min scan 😊

En reaktion till “Today is the day!

Kommentera

