It´s a…..

 

 

Ja ni ser ju själva! Älskade lilla A. Jag visste ju från början att någon skulle bli besviken men jag lovar att det vände efter tårtan. Vi längtar alla SÅ efter att få träffa och lära känna lillebror!

8 reaktioner till “It´s a…..

    1. Ja men eller hur, jag tvekade först om jag ens skulle lägga upp videon för hennes besvikelse är så uppenbar och vi tyckte verkligen så synd om henne. Men det vände snabbt kan jag iaf meddela 🙂 Hon längtar och pratar om bebis varje dag! Kram

Kommentera

