Bouncy bounce

Jag och barnen har haft en riktigt mysig söndag tillsammans och allt har verkligen flutit på så där som man önskar att det alltid gör när man är själv med barnen.

Vi började med att åka in till stan och äta frukost på Left Bank, deras frukost buffé är av världsklass! Men så är det också ett femstjärnigt hotell. Barn äter gratis medan vi har ett medlemskort så vi endast behöver betala halva priset. Det blir så billigt att man nästan skäms, särskilt med tanke på hur mycket vi äter! Men idag var det som sagt bara jag och barnen.

Efter frukosten gjorde vi några ärenden ute vid Remarks shopping area och sen tog jag med barnen till SITE där jag bokat in dom för en timmes hoppning. L har gjort såna framsteg på sistone, det är inte utan att jag blir lite stolt! Att göra flips från väggen och greja både front flips och back flips hör nog ändå inte till det vanligaste när man nyss fyllt 6 🙂 Att han fick börja på trampolin-lektioner är något jag aldrig ångrat. Det är verkligen grymt för att utveckla kroppskontroll och smidighet i alla möjliga sporter.

Fast vi såg en läskig olycka idag med en kille som landade på nacken, och nästan hamnade i chock för att han hade så ont. Jag blev jätterädd först och trodde att något riktigt allvarligt hänt men han studsade omkring igen efter nån halvtimme så det såg som tur var värre ut än det var. Men visst händer det olyckor, brutna ben och stukade fötter är nog det vanligaste skadorna på studsmattor.

Nä nu ska jag göra ett sista ryck och natta min älsklingar. C är nere på farmen tills imorgon kväll så jag är solomamma en dag till. Det slog mej idag att tänk sen när jag har tre barn att ta hand om själv när C är borta. Herregud. Men mina stora älsklingar har lovat att hjälpa till med bebisen. Vi gjorde en liten pakt idag när vi bestämde att vi grejar det tillsammans!

 

 

L in action:

 

 

 

img_3800

 

Kommentera

