Bye bye bike

Min älskade YT är såld! Jag saknar den redan. Älskade den här cykeln… Men jag vet ju att jag inte kommer kunna ha möjlighet att cykla downhill ordentligt på ännu ett år och jag har länge drömt om en modell som jag kan trampa uppför såväl som utför på.

Det blir nog en YT igen även fast jag inte är lika förtjust i färgerna som jag var med denna pärla:

 

img_3685

img_3686

img_3692

Så här ser enduro-cykeln ut som jag vill beställa:

Capra-Al-2016-first-look-2016.jpg

Capra_AL_gelb_Seite_Frei_web564b386d848b6_720x600.png

 

Lite som en geting eller hur?!

Men jag tänker inte hänga upp mej på färgerna. Det kunde varit värre, den kunde ha varit röd haha. Av nån anledning är det den enda färg jag verkligen inte gillar. Tycker det kan vara jättesnyggt på andra, och andras bilar/cyklar etc men jag är helt enkelt ingen ”röd person”.

Kommentera

