Förväntansfulla!

 

 

Idag kommer hon! Våran älskade mormor och min mamma!! Som vi längtat efter den här dagen, och räknat månaderna, veckorna och slutligen dagarna tills den 16:e November. Och nu är är dagen här! Det känns ärligt talat helt overkligt. Jag känner mej alldeles pirrig över att åka och hämta mamma på flygplatsen i eftermiddag.

För att inte tala om hur förväntansfulla och glada barnen är! Jag är så tacksam över att dom har en sån fin och kärleksfull kontakt med sina morföräldrar, trots det stora avståndet. Det visar verkligen på att det inte är kvantitet som räknas utan kvalitet. Att det går att bygga fina starka band även om man inte träffas ofta.

Nu ska jag städa undan lite här hemma och fixa det sista inför mormors ankomst! Tack för era fina kommentarer på inlägget igår förresten. Jag hade nog mest en grå trist dag, och kände mej tom på inspiration men det känns bra att veta att ni finns kvar ändå! 🙂

 

Ursäkta bildkvalitén på sistone. Jag fotar med en gammal telefon då jag väntar på att min iPhone 6 ska ersättas. Mikrofonen la plötsligt av så den är iväg skickad till Apple Service där felet först måste konstateras innan jag kan få en ny. 

Men lite korniga bilder får väl ändå betraktas som bättre än inga alls?!

2 reaktioner till “Förväntansfulla!

  1. Sååå roligt att hon kommer till er❤❤hoppas ni får en fin tid tillsammans!!!!hälsa henne så mkt!!!
    💞💞/Kusin Hanna

Kommentera

