Bästa gravidyogan

 

Här är mitt absoluta favoritpass när det gäller yoga för gravida. Just nu när jag är inne i andra trimestern är det här upplägget perfekt. Laras röst är skönt meditativ, och tempot är alldeles lagom högt. Att yogautövaren strålar och omgivningen är fantastisk vacker är ett stort plus tycker jag! Videos filmade i stökiga vardagsrum med taskigt ljud och ljus skippar jag helst.

Hur funkar ni när det gäller tränings-inspo? Vad funkar bäst för er; träningsbloggar, poddar, insta eller en riktigt bra spellista?

2 reaktioner till “Bästa gravidyogan

  1. Åh tack för tipset.
    Gjorde mitt sista Pilatespass i morse och har tänkt att jag ska köra yoga hemma fram till födseln.
    Det här verkade perfekt!

    🙂

    1. Härligt! Amy B Fit heter en youtube profil som har både styrke, cardio och pilatesklasser för gravida, googla vet ja! Hennes pass är jättebra 😊

Kommentera

