Kvalitetstid med mamma 

Mamma och jag hade världens mysigaste dag tillsammans i Wanaka igår. Både L och A var friska nog att gå till skola och förskola så jag och mamma fick äntligen chans att umgås ordentligt och att prata utan att bli avbrutna sjuttielva gånger varannan minut 😉

Jag är fortfarande hes och hostar men det börjar vända – äntligen! Och en barnfri dag tillsammans med mamma var precis vad jag behövde för att ladda batterierna.

Nu ska vi göra oss i ordning för att ta med A till hennes simlektion, det blev högljudda protester när jag berättade för A att jag inte kommer hoppa i bassängen idag. Hon blev såklart jättebesviken men vi får ta igen det i nästa vecka då jag är helt bra igen.

 

Bilder från igår:

 

Kommentera

