Trasig telefon och en liten bloggpaus

Jag är medveten om att det varit tyst här inne i några dagar. Det är av olika orsaker, en trasig telefon, fullt upp med familjen plus lite av en låg och ledsen dag igår när jag hade noll inspiration att blogga.

Men idag är en ny dag! Hela familjen tog en sovmorgon och följt av en lång frukost och därefter yogade mamma och jag. C har precis åkt in för att klippa sej och handla lite nya kläder och jag ska strax göra mej iordning för att åka in och möta upp honom medan mamma lovat att ta hand om barnen. En ovanlig lyx för oss!

Sen blir det adventsfika med lussebullar och pepparkakor i eftermiddag 🙂

Här kommer några bilder från i fredags då mamma, jag och A var nere på lekplatsen här i Jacks Point. Jag tog chansen och gjorde några snabba styrkeövningar medan mamma lekte med A. Det gäller att passa på!


Kommentera

