Mina tre lintottar


När L:s kompis är här så är det ibland att jag tror att alla tre blondisar är våra – det ser ju så ut! Jag gissar att det är lite så här som det kommer att se ut om ett par år. Så häftigt ändå att vi kommer ha tre barn! 

Jag längtar verkligen. Samtidigt som det är det svåraste jag gjort och både enormt tålamodsprövande och känslostormande så är att bli mamma det bästa som hänt mej. 

Den kärleken jag får från och känner för mina barn är verkligen obeskrivlig och det starkaste jag upplevt. Allt dom känner, känner även jag. Sorg, ilska, glädje, frustration – hela deras register utspelas ju så gott som varje dag. Jag både lider och glädjs med dem… 

Det är minst sagt krävande men ändå så givande ❤️ Jag är så tacksam över att fått bli mamma till L och A. Det käraste jag har!

Kommentera

