A day with mum

Näst sista dagen tillsammans och man kan verkligen säga att vi tagit vara på varje minut! Mamma följde med in till Queenstown Gardens imorse när jag hade mina Boot Camp klasser, och så strosade hon omkring på stan insett par timmar medan jag tränade ”mina mammor”.

Sen möttes vi upp för lunch på Vudu där dom alltid serverar superfräsch mat. Likadant idag, ingen blev besviken! 

Efter lunchen blev det en rätt så snabb tur hem för att jag behövde duscha innan min klipptid. Jag har inte varit hos min hårfrisör sen innan bröllopet i Italien så det var verkligen på tiden! Och nu är mamma och jag på Sofitel spa… 💕 Jag vill att hon ska bli lite bortskämd innan hennes långa resa hem imorgon. Vi bokade ångbastu samt en ansiktsbehandling men jag fick stå över bastun eftersom jag är gravid. Jag hade tänkt att jag kunde gå in en liten stund bara men det var emot reglerna så jag fick snällt lyda 😘 Jag hade det skönt inne på deras ”relax room” istället. 

Nu ligger jag och väntar på mamma som nog snart är klar. Ansiktsbehandlingen var helt ljuvlig! Åker ni till Queenstown så bara måste ni boka in en behandling på Sofitel Spa. Det har blivit framröstat till ett av världens(!) bästa spa! Det är en sån upplevelse att bara kliva in här 💖


Jag precis innan jag sprang vidare för att leda Mama Boot Camp


Min vackra mamma på Vudu:s uteservering 


Min goda lunch; lax och poached egg på en rösti/potatiskaka

Glad tjej, tacksam över ännu en oförglömlig dag med mamma! 

Kommentera

