Me Time

Igår stack jag ut på en runda med cykeln strax innan barnen skulle sova. C hade nyss kommit hem från flera dagar på farmen så jag tog cykeln och drog i nästan samma ögonblick som han klev genom dörren. Det gäller att passa på! Det finns nog ingenting som får mej att känna sån lycka som berg, endorfiner, ett pumpande hjärta och underbar natur. Cyklingen ger mej allt på samma gång!

Magen börjar kännas lite i vägen i uppförsbackar men har jag sadeln på högsta läget och tänker på att sitta så upprätt som möjligt funkar det fint. Jag är så himla glad och tacksam över att jag känner mej så här rörlig och stark när jag närmar mej 30 veckor som gravid. Jag hoppas den känslan får stanna ett tag till 🙂

Jag tänkte på idag att jag har aldrig upplevt att någon av mina tidigare graviditeter gått så här snabbt. Tiden bara rusar! Jag önskar att jag slipper gå över tiden den här gången… Något jag gjorde med A och blev så besviken över då jag fått för mej att hon skulle komma tidigt. Det var rent önsketänkande visade det sej. Så därför tänker jag inte förvänta mej något tredje gången gillt. Om jag ställer in mej på 42 veckor borde jag väl iaf bli positivt överraskad!?

 

 

Kommentera

