Stolt mamma

Jag klarade av att ta med barnen till Cromwell för att köra motocross helt utan C. Nu hade jag ju pappa med mej så jag hade hjälp med att lasta motorcyklarna vilket var väldigt tacksamt men jag hade koll på allt som skulle med osv och det gick ju toppen! Mammor kan 🙂

På vägen hem stannade vi till vid Lake Hayes A & P Show. Det gick liksom inte att åka förbi den stora marknaden då barnen sett den riggas i flera dagar och nu var äntligen hopptorn, parisehjul och trampoliner uppe. För ovanlighetens skull hade jag en 50 dollars sedel i plånboken, och efter att inträdet svalt 20 dollar så var det 30 dollar kvar för barnen att dela på. Det räckte till en åkning/grej var plus en glass. Något dom var helnöjda med. Medan vi låg i gräset och åt glass så tittade vi på hästhoppning, båda barnen tyckte det var riktigt spännande faktiskt – vilket jag som är gammal hästtjej såklart tyckte var extra roligt!

Det var stekhett på marknaden, något som inte alls syns på bilderna men solen var gassande het och luften stod helt stilla. Så efter glassen var slut och när hästarna i den stora klassen hoppat färdigt gick vi mot bilen. Vi gjorde ett snabbt stopp på mataffären och handlade grillmat till middag. Och ja, efter grillning, bad och nattning av barnen och lite kex och ost i soffan framför en film har klockan hunnit bli tio.

Jag är SÅ galet trött nu! Hoppas på en okej natts sömn.. Jag har kommit på ett sätt att bulla upp med kuddar runtomkring mej så jag slipper få så extremt ont i ryggen.Den magiska formeln för mej verkar vara en kudde mellan knäna, en framför/under magen och så en stor kudde bakom ryggen som stöd när jag sover på sidan.

Ni andra som är gravida, hur sover ni? Hemskt, inte alls eller kanske jättebra?

                          Bilder från idag:

Kommentera

