Sunday Lunch

Idag har vi en soft söndag. Något min kropp verkligen behöver då det var full fart hela dagen igår. Fast lite har vi gjort, jag har varit ute på en cykeltur runt Jacks Point och sen åkte vi in till stan och åt lunch. Men efter det orkade jag inget mer. Det blåste storm inne i stan så varken minigolf eller lekpark kändes ett dugg lockande. Vi tittade i ett par affärer och sen gick vi tillbaka mot bilen.

 

Något L som synes inte var särskilt nöjd med…

Men morfar lyckades lura fram ett litet leende!

Och när jag påminde barnen om den nybakade kladdkakakan som väntade hemma blev det jubel!

Nu är vi hemma och har fikat, vilat en stund (jag) och nu hoppar ungarna trampolin med grannkillen och pappa kollar på super-crossen från San Diego. Jag borde ju kolla jag också, vem vet – kanske skymtar jag C i publikhavet 😉 C ringde imorse från arenan och sa hur surrealistiskt det kändes att vara där. Han har ju drömt om att titta på Super Cross i USA sen han var liten typ. Så det unnar jag honom verkligen!

Kommentera

