Sommar och sol!

Antingen påverkas mitt humör enormt av vädret eller så har det bara varit en bättre dag rätt och slätt. Fast det är nog en kombination av bådeoch när jag tänker efter! Igår hade jag en riktig skitdag på alla sätt, men idag känner jag mej mer som mej själv. Och att vädret äntligen var på vår sida så vi kunde åka till stranden på eftermiddagen gjorde inte saken sämre!

Jag var i och doppade mej, precis som pappa medan badkrukan C låg på tryggt avstånd i skuggan. C avskyr kallt vatten, och jag kan väl inte säga att jag älskar det men jag gillar att bada. Så pass att jag trotsar 13-14 gradigt vatten för den uppfriskande känslan efteråt! Det var så kallt att det inte gick att andas när du simmade, något som ju syns rätt bra på pappas kroppsspråk.

Men det var härligt efteråt! Något bilderna också talar om 🙂 Ser ni förresten snön som skymtar högst upp på bergstopparna? Det skvallrar om den tokiga sommaren vi haft.

 

 

 

2 reaktioner till “Sommar och sol!

  1. Emma, förlåt! Har varit ifrån bloggvärlden ett tag nu för att leva i vår verklighet som varit lite turbulent på sistone. Men så ser jag dig på Instagram – vacker som en sommardag med den finaste av gravidmagar! 😍 Nu måste jag gå tillbaka några månader och läsa hela gravidresan! Jag önskar dig stort lycka till Emma! Många kramar till dig!

    1. Tack finaste Jossan! Vad glad jag blev av din kommentar! Du behöver verkligen inte be om ursäkt, herregud man kan ju inte ha koll på allt 😜 Det låter som ni haft det lite jobbigt på sistone, hoppas verkligen att det börjar vända nu ❤️❤️❤️ Massa kramar från mej till dej!

Kommentera

