Millbrook Resort

Tänk att fastän jag bott i Queenstown i nära 10 år så upptäcker jag fortfarande nya platser som får mej att älska den här staden ännu mer. 

Imorse åkte jag och D iväg till Millbrook Resort där dom har ett varierat utbud av yoga och stretchklasser. Något jag aldrig ens tänkt på. Har liksom trott att det endast är för resortens gäster och att du typ måste ha en golf bag för att ens komma in på området. Det är ändå golfen som Millbrook är mest känt för. 

Men så är det alltså inte, vem som helst är välkommen och förutom en restaurang  finns även ett jättefint café med uteservering där jag och D beställde varsin cappuccino och fruktsallad efteråt. Detta är helt klart ett av mina nya favoritställen!

Jag ska se om jag och C kan få ett bord på deras restaurang till Valentines Day ❤️


2 reaktioner till “Millbrook Resort

  1. Queenstown verkar ju verkligen helt fantastiskt! Hoppas jag får åka till Nya Zeeland om inte allt för lång tid, kanske nästa år! Vilken månad rekommenderar du att man åker dit om man vill bila genom landet. Vill ju inte ha för kallt, men vill ju samtidigt inte ha så varmt så man storknar.

    1. Jag skulle säga att februari är den bästa
      månaden. Vädret är ofta lite mera stabilt och högsäsongen med turister i dec/januari börjar lugna sej. Så varmt att du storknar blir det sällan på NZ, det är inte alls som Australien. Värmen är mer behaglig även om solen är skrämmande stark. Fast som du sett här på bloggen är vädret väldigt upp och ner! 😊

Kommentera

