Är det möjligt?

 

blogg35-1

Alicia Aug 2013 – 5 månader

 

Att vi ska få en sån här liten plutt igen? Nu börjar jag verkligen längta efter att få möta den lille…. Även fast det fortfarande känns overkligt. Graviditeten har gått så OTROLIGT snabbt. Det känns som jag knappt haft tid att reflektera över att vi ska få ett tredje barn. Att jag ska bli mamma till ett litet underverk ännu en gång.

Och så kommer oron pockande… Ska det verkligen vara så här ”lätt” att göra och bära ett barn? Kommer jag få lida på nåt annat sätt för att jag fått må så bra hittills? Kommer något vara fel med vår lille kille? Hemska tankar som jag vet att jag inte borde tänka… men ändå poppar dom upp ibland.

Nej jag ska fortsätta att ta hand om mej själv och magen, vara tacksam över att jag får vara med om det här en tredje och sista gång och inte låta andras åsikter och tankar få påverka mej. Imorgon går jag in i vecka 34.

6 veckor kvar.

Kommentera

