Saknar och längtar ❤️

Åh vad jag längtar tills vi är återförenade igen. Sommar i Sverige med alla jag älskar, det är något helt oslagbart! 

Denna gång blir det dessutom med hela familjen jag åker. Och tre barn!! 

Jag får väldigt ofta frågan om detta är mitt första barn, när jag svarar nej – det är mitt tredje blir folk minst sagt förvånade…  Och det får jag väl ta som en komplimang antar jag. Att jag inte (ännu) ser ut som en trött trebarnsmamma. 

Men det kommer säkert 😜 Tröttheten alltså. 


Bilder från sommaren 2015:



3 reaktioner till “Saknar och längtar ❤️

  1. Men så härligt, och vad bilder talar och så underbart att gå tillbaka ibland!!! Och när man ser dessa bilder , så längtar man verkligen till att det blir sommar.. Och när ni snart är här, och då med en liten till familjemedlem till.. Det speciella att många stunder har man inte i minnet, för livet rullar hela tiden på.. Men så roligt att du går tillbaka och delar…Och då minns man ju tillbaka som det var i går det hände… Ett bra sätt är verkligen att blicka tillbaka på glädjeämnen och inse vad man har…..Så tacksam!!!! Älskar dig och er , så mycket!!! Mamma, Mormor, Och gammelmormor!!!!

  2. Vad härligt att få ha det att se fram emot! Peppa dig med det de dagar du är extra trött eller när känslorna går bananas av hormoner… ;). Hihi. Kram Petra

  3. Hehe jag får oxå ofta den kommentaren😂 därpå jag får svara, nej det är fjärde barnet😊 då blir oxå folk förvånade, oj fjärde barnet😂
    Massa kramar till er❤❤❤ kusin Hanna

Kommentera

