After School Activity

Idag hämtade jag, C och A, L från skolan och åkte sen direkt ner till marinan för att ta ut båten. Det gäller att passa på nu när vi äntligen har några dagars sommar!

L grät hela vägen från skolan till båtplatsen för att han hellre ville hem och äta fredagsgodis framför iPaden…. helt sant! 

När jag hade fått i honom mellanmål och berättat att jag tagit med mej godiset så lättade humöret och vi fick till sist en helt fantastisk eftermiddag ute på sjön. 

 Jag paddlade paddle board både själv och med barnen och tog mej dessutom ett uppfriskande dopp! Tror att jag fick till hela 10 simtag innan kroppen började domna bort helt haha.

Idag går jag in i vecka 35! Förhoppningsvis inte alltför långt kvar nu 😊 Känns både lite läskigt och väldigt härligt! Var hos barnmorskan igår och allt såg toppen ut. Mitt SF mått ligger precis där det ska vilket känns väldigt skönt att veta. Kanske borde jag ta med mej grafen när jag ska på en social tillställning nästa gång. Som en knäpp på näsan åt dom som är bekymrade över min storlek… haha nä då. Det räcker att jag och C vet 💖


3 reaktioner till “After School Activity

  1. Snyggt jobbat att du badade! Du kanske har förstått av mina kommentarer att jag är lite badgalen och även om det är kallt i vattnet hos er så tror jag det gör gott med ett dopp ibland 🙂

Kommentera

