Mum and Daughter

A är i en sån himla härlig ålder just nu. Vi har verkligen så mysigt och kul tillsammans när vi hittar på grejer! Jag älskar att hon gillar att gå och fika/luncha och shoppa lika mycket som jag. Visserligen så ska shoppingen mest handla om henne men det gör inte så mycket. Jag är ändå inte intresserad av att prova kläder i butiker just nu med min bebiskula. Ingenting sitter ju som man önskar. Behöver jag något så handlar jag online, men annars har jag bestämt att jag väntar tills bebis är ute. Att köpa nya plagg till mej nu känns så onödigt. De lär ju ändå inte vara något jag vill bära sen.

Idag grävde jag iaf fram den här t-shirtklänningen ur garderoben och jag trivdes nästan bättre i den som gravid än ickegravid. Lite kort kanske men det funkar okej när axlar och bröst är heltäckta. Gillar att den smiter åt runt magen så att det liksom inte går att ta miste på att jag är gravid!

Jag och A lunchade på populära Vudu i stan, alltid proppfullt med folk och långa väntetider men maten är fantastisk! Och med bara ett barn funkar det bra att vänta lite längre, värre när jag har båda med mej – då slipper jag helst dötid när dom har chans att börja retas och irritera sej på varann. Att gå ut och luncha med två barn och en bebis är nog därför något det dröjer ett tag innan jag utsätter mej för…

Nä nu ska jag och barnen åka iväg och bada! Klockan fyra måste vi vara hemma igen för då är vi inbjudna på en drink hos dom nya grannarna som flyttat in tvärs över gatan. Jag gissar på att dom är danska, mamman heter nämligen Annakarein och barnen Viggo, Lars och Julia. Fast tänk om dom skulle vara svenska! Men då stavar man väl Annakarin eller hur?

 

 

Världens bästa tjej i sin fina klänning från Sverige och mormor

En reaktion till “Mum and Daughter

  1. Den där klänningen var ju grymt snygg verkligen! Jag ÄLSKAR ärmarna! Var kommer den ifrån? Den klär dig sjukt bra :).

Kommentera

