När man bara vill gråta 

Idag är en sån dag. Känner mej så ledsen och trött på allt. Jag gjorde en halvtimmes yoga imorse vilket fick mej att må bättre för stunden. Men sen var känslan att bara vilja gråta för allt där igen. 

Nu har jag tagit mej igenom halva dagen, A har varit på simskola och vi har storhandlat. Bara mitt barnmorskebesök kvar. Min vän A hämtar L från skolan och tar även med sej A hem till Jacks Point så jag får för ovanlighetens skull träffa min BM helt själv. 

Ska lägga mej en stund och vila nu medan A sitter med sin iPad och är nöjd. Annars är väl risken att jag bryter ihop och börja gråta hos barnmorskan när jag får frågan hur jag mår. 

Imorgon är en ny dag. Det är mitt mantra idag 💜

   Tillfälligt harmonisk efter avslutat yogapass

3 reaktioner till “När man bara vill gråta 

Kommentera

