Due Date today

 

Och jag känner mej så här…

 

 

Det har varit full rulle här hela dagen och nu har jag äntligen landat i soffan – här skulle jag helst stanna resten av eftermiddagen och kvällen men jag och A ska gå ner och möta L vid bussen nu.

Jag tycker jag märkt en del nya symptom idag eller så är det bara ren inbillning? Jag känner iaf ett ökat tryck nedåt samt mot svanskotan och ländryggen. Jag tänker att det är bebis som vill ut! Hoppas hoppas.

Nä, nu måste vi snabba oss ner mot bussen!

 

2 reaktioner till “Due Date today

  1. Nu är det verkligen inte långt kvar Emma. 🙂 Tänk så kort tid i väntan i jämförelse med hur lång tid de kommer att finnas hos oss sen! När han väl är här kommer du inte längre reflektera över den här sista tiden av väntan och tristess… Han kommer när han är redo och då är det precis rätt!

    Jag önskar hela familjen en fin och härlig helg. Och deppa inte om han inte kommer idag. ❤ Tänk då att han kommer nästa vecka – för jaaa, tänk! NÄSTA vecka! Det är ju bananas. Och ge lilla A, L och C allt fokus i helgen!

    Mitt due date är imorgon. Och jag har verkligen dessa varannan dag-känningar. Ena dagen är jag säker på att han är på väg (molande värk, extremt tryck nedåt, vild bebis, dålig mage) och andra dagen känns det ingenting, som om jag alldeles nyss blev gravid nästan. Men så är det väl! Jag tycker det är rätt häftigt att inte veta samtidigt som det så klart kan vara mycket frustrerande många gånger…

    Skickar lite styrkekramar. Och stort lycka till när det är dags! ❤

  2. Det strålar och lyser om dig lilla mamma… Så vacker….jättekram .. Slår en pling vid 10 idag….. Din Mamma..

Kommentera

