Terror 

Nej nej nej var allt jag kunde tänka när jag scrollade igenom Facebook i natt och såg hashtagen prayforstockholm. Det tog inte många klick innan jag med andan i halsen läste om det fasansfulla som hänt i centrala Stockholm. 

En lastbil som kört nedför den minst sagt folktäta Drottninggatan och försökt meja ned så många som möjligt. Nu har terrorn kommit även till Sverige och inget kommer nånsin bli som förr. 

Jag hoppas att alla ni som läser detta är i säkerhet och att ingen i er närhet är i fara eller har skadats. Min tankar går till de drabbade och deras anhöriga ❤

Kommentera

