Busy mom

Jösses jag får ingenting gjort när jag är hemma. Vår lille kille vill helst bli buren eller ligga på mej hela tiden. Min mjölk flödar i vanlig ordning, något som gör att stackars O får knip. Jag har skaffat magdroppar åt honom som faktiskt gjort stor skillnad men han är fortfarande lika kramgo (vill vara konstant nära) haha. 

Jag testade att ha honom i babybjörnen idag vilket han gillade och jag fick två fria händer. Win win! Samtidigt så är man inte direkt smidig med en ryggsäck på magen så jag föredrar att kunna lägga ifrån mej honom när han sover och köra på i mitt vanliga tempo. Men det varar som sagt inte särskilt länge. Något som gör mej otroligt frustrerad men jag måste nog bara köpa läget och inse att jag inte kan få lika mycket gjort som jag är van med. 

När vi är ute så sover O dock hela tiden, både i bil, vagn och om jag har han i babyskyddet på ett café tex. Så jag ska inte klaga 💙 

Här kommer några snabba snapshots från idag – jag kan äntligen ha jeans igen! 

2 reaktioner till “Busy mom

  1. Det verkligen strålar om dig, särskilt på bilden i förra inlägget när du badade O 🙂 känner igen det där med att vilja vara i famnen mest hela tiden men det brukar bli lättare efter några veckor tycker jag så hoppas det blir så även för er!!

  2. Håller med ovan kommentar, det strålar om dig! Det är liksom ett lyckoskimmer fast utan smink☺ Du ser så pigg ut.𓸺Vilket fint namn sonen fått, perfekt till syskonen också. Vem var det som kom på det först? Hur har barnen reagerat, ingen avundsjuka alls? Kram🌸🌷

Kommentera

