My Mothers Day

Idag är det Mors Dag här och jag har verkligen haft världens bästa dag! Dagen började med att barnen kom in med superfina Mothers Day-kort som dom gjort själva. Sen gjorde C frukost och kaffe åt oss medan jag yogade en stund. 

Efter det så gjorde vi oss klara och åkte in till Skyline där jag cyklade downhill -wihooo!! Första (och sista då dom stängde idag) gången på hela säsongen och det var så jäkla roligt att vara tillbaka på cykeln! Jag har inte tänkt på downhillingen som något jag saknat extremt under graviditeten men när jag väl satt på cykeln igen kunde jag verkligen inte sluta le – jag älskar sporten! 

Tyvärr blev det inga foton då jag och L hade fullt upp med att cykla. Och jag ville inte slösa bort en minut då jag hade begränsat med tid eftersom O kunde vakna och vara hungrig. Det gjorde han dock inte, C gick runt med honom i bärselen nära Skyline tillsammans med A under tiden jag och L cyklade.

A och C spelade minigolf och åkte upp i gondolan så A hade roligt hon med. Efter två ”runs” så möttes vi och åt lunch på mitt favoritcafé, Bespoke Kitchen där jag ammade O. Sen åkte jag och L upp igen för en sista run på cyklarna. 

Sen körde vi skiftbyte på en lekplats i närheten, jag tog över barnen och C åkte upp för att cykla några runs. Efter en stunds lek så åkte barnen och jag till Cup n Cake och köpte med oss cupcakes till eftermiddagsfikat. 

När vi kom hem så kom grannbarnen med föräldrar över och det var sammanlagt åtta barn här! Så härligt att se alla leka tillsammans och att dom kan springa över till varandra emellan husen. 

Alla barn lekte i dryga timmen innan vi sa hejdå och det var dags för cupcakes då även C kommit hem igen!

C fixade middagen och nu är det dags att lägga barnen och sen ska vi titta på The Bachelor. Skräp-tv när den är som bäst 😘Jag kunde inte ha haft en bättre Mothers Day! 

Kommentera

