Precis när jag känner att jag inte orkar mer…

…så bestämmer bebis sej för att ge mamma 5,5 timmars sömn i sträck! TACK älskade O. Igår var jag SÅ extremt trött efter flera nätter av alldeles för lite sömn och ville inget hellre än att lämna över O till någon och gå och lägga mej. Bara det att det inte fanns någon. C var och är nere på farmen och nån mormor i närheten finns ju inte heller… Jag längtade verkligen efter  min mamma igår. När A var nyfödd och vi bodde i Sverige så tog jag barnvagnen och en övernattningsväska och knallade över till mamma för att vila och sova ikapp. Det var helt underbart! Jag gick till ICA och köpte några nya magasin och en påse naturgodis och sen hem till mamma och landade i hennes soffa. Förhoppningsvis får jag chans till det när vi kommer hem i sommar, även om vi är på blixtvisit. Två veckor känns som det.

               Som jag längtar efter detta… ❤️



                          Sommaren 2015

Kommentera

