Min älskade mamma ❤️


I söndags var det ju Mors Dag i Sverige och tyvärr kunde jag inte finnas på plats och fira min älskade mamma och bästa mormor. För att inte nämna min mormor och barnens gammelmormor! Dom fanns dock i mina tankar hela dagen.

Näst bäst efter att finnas där är att överraska med blommogram, något jag gjort några gånger genom åren vid speciella tillfällen. I år så befann sej mamma och mormor i samma stad vilket gjorde det ännu enklare! Jag gjorde därför en beställning på blommor och choklad hem till mormor i Enköping. Något som blev väldigt uppskattat 💕 

Nu är det inte många veckor kvar tills vi äntligen ses och jag får krama om dom båda. Som jag längtar! 

Kommentera

