Evening Walk with my 💜💙

Jag, A och O var ute på en härlig långpromenad runt Jacks Point på eftermiddagen. Eller lång och lång, för A var den lång men inte direkt för mej. Men härligt var det! 

Det är extra viktigt att komma ut och få frisk luft och några solstrålar på näsan nu när vi går mot vintertider tycker jag. Det gör sån skillnad för välmåendet! Igår, den 1:a juni är officiellt ”first Day of winter” här. 

Jag måste erkänna att jag fortfarande tycker det låter tokigt när jag vet att sommarlovet precis börjat eller ska till och börja i Sverige. Per Gessles ”juni, juli, augusti” är för alltid förknippat med sommar för mej! 

Sommar eller ej – promenader är alltid (nåja, nära på iallafall) härliga! 






Kommentera

