Wiped Out

Ursäkta frånvaron men vi har haft fullt upp hela helgen. Förenat både nytta och nöje samt haft ovanligt mycket familjetid. Det har varit både mysigt och krävande haha. C och jag kan verkligen gå varann på nerverna och bli sjukt irriterade på varann. Irriterad är förresten en underdrift, det finns ingen som kan göra mej så galen som C. Han vet precis hur han ska trycka på rätt (fel!) knappar. 

Samma gäller såklart omvänt. Jag vet exakt vad jag kan säga för att få honom att gå i taket. Något jag utnyttjar ibland. Så vi ryker lätt ihop haha. För att några minuter senare förenas i en puss och ”I love you”. Passion finns det så att det räcker och blir över och tråkigt blir det sällan här hemma…  

Men ibland blir jag så här trött:

…och säger till C att han inte får prata med mej alls om det inte är något snällt han har att säga. Då brukar det komma en kärleksförklaring av något slag ❤️

Igår var vi i Cromwell och körde motocross hela dagen och på kvällen tog vi med barnen ut på restaurang och åt middag. Jag åt en saftig köttbit med potatisgratäng och en päron och valnötssallad. C beställde också en köttbit men valde rotfruktgrönsaker istället för sallad. Till det drack vi ett varsitt glas rött. SÅ himla gott, alltihop. 

Det var full rulle hela middagen med två barn och en bebis, amning, blöjbyte och vi turades om att gå med O för att hålla honom nöjd. Låter kanske kaotiskt för en del men det var faktiskt så himla värt ändå. Alla var supernöjda när vi åkte hem.

Jag älskar min stora, stundtals galna och högljudda familj. 

En reaktion till “Wiped Out

  1. Så underbart , att ni fick det där lilla extra, med cross o god middag på resturang och varsitt glas gott vin.. Ni är så super, och en familj med mycket kärlek.. Och det är det som är avgörande, att växa och hantera livet, för inte att tala om era läromästare era barn… Vara närvarande med hela känsloregistret… Saknar er alla så, och snart om typ en månad så är ni hos oss….

Kommentera

