Frosty Mornings

Nu vaknar vi till frost så gott som varje morgon. Vintern är här! Ett annat säkert tecken på det är att skidbackarna uppe vid Remarkable Monuntains öppnar imorgon. Galet! Jag fattar inte var tiden försvinner. Det senaste året har gått så makalöst fort. 

Det känns som att det bara var några månader sen det var vinter och jag var gravid med lille O i magen. Åkte skidor fram till vecka 12 med honom, sen bar det ju av till Italien och min bästa väns bröllop. Efter det blev det inget mer skidåkande. 

Men nu är det alltså dags snart igen! Som jag längtar. Dock är det tveksamt om vi beger oss upp redan imorgon. För det första är jag ju inte frisk. Samt att jag tror att det kommer vara alldeles för mycket folk. Och för lite (riktig) snö. 

Bilder från i morse när jag, O och L promenerade ned till klubbhuset och mötte upp C och A för en fika. L fick vara hemma från skolan en dag till men A åkte till SITE som vanligt. 







Kommentera

