Kaffe med bebis

Min morgon såg ut så här:




Vaniljlatte på Coffee Club och det sötaste sällskapet någonsin.
 

Fast morgonen började inte alls så här harmoniskt… detta var EFTER att jag lämnat barnen i skolan och på förskolan. Innan dess hade det varit superstressigt. Jag vaknade alldeles för sent efter en natt med superdålig sömn. O har vaknat ovanligt ofta de två senaste nätterna. Vilket inte gör så mycket när det är helg men på en vardag är det mindre kul. 

Jag hoppas på en bättre natt nu i natt. O hade sin andra sacrokranial session idag och efter en del dividerande fram och tillbaka har jag bestämt mej för att ge det en ordentlig chans och gå de 4 gånger som terapeuten rekommenderar. Det verkar ändå som behandlingarna gör skillnad till det bättre. 

Nä nu måste jag byta en blöja och sen är det dags att sooova. Den här måndagen har gått i ett. Imorgon är det dags att leda Boot Camp och då vill jag vara pigg! 

Kommentera

